E-Loop

Het Commercial Wireless Vehicle Detection System maakt gebruik van magnetometersensoren om de aanwezigheid van tegenliggers te detecteren.
Deze detecties worden doorgegeven aan een nabijgelegen transceiver voor activering van de poort. Nadat het voertuig is gedetecteerd, schakelt de e-loop over op de radarmodus. De sensoren worden met behulp van dynabolen op het oppervlak van in- of uitgangen geïnstalleerd, bevatten vier vervangbare lithiumbatterijen en zijn bestand tegen vrijwel elk voertuig.

De radarsensoren kunnen voertuigen detecteren die boven de e-loop tot stilstand zijn gekomen. De toegevoegde radar maakt gebruik van een tweerichtings radiocommunicatieprotocol voor een betrouwbare werking. Zodra de magnetometersensor een tegemoetkomend voertuig detecteert, wordt het transceiverrelais vergrendeld en wordt een bevestiging teruggestuurd naar de e-loop. Als het magnetisch veld onder de ingestelde drempel komt, controleert de radar of er een voertuig aanwezig is. Als er geen voertuig wordt gedetecteerd, wordt een ontgrendelcommando naar het relais gestuurd en stuurt de transceiver een bevestiging naar de e-loop. Als de bevestiging wordt gemist, zullen meerdere pogingen worden ondernomen om een veilige werking te garanderen. Radar instellingen kunnen worden aangepast met behulp van de e-diagnostiek afstandsbediening. Instellingen die gewijzigd kunnen worden zijn; Dode zone, sensor afstand, gevoeligheid, magnetisch veld vrijgaveniveau, bevestigingsmodus.

AES E-Loop


Technische gegevens

Functies / Kenmerken

  • Lager stroomverbruik
  • 3-assige magnetometer voor voertuigdetectie
  • 8 Hz bemonsteringsfrequentie
  • Automatische kalibratie
  • Uitgangs-/ingangsdetectiemodus

Snelle en eenvoudige installatie

    • Snelle niet-permanente installatie

Tot 6 jaar levensduur van de batterij

  • Compact ontwerp
  • Compatibel met diverse poorten

Betrouwbare radiocommunicatie met zendontvanger

  • Betrouwbare radiocommunicatie
  • Zeer veilige 128-bit AES-codering